هزینه پلمپ دفاتر 1400

پلمپ دفاتر از موضوعات مهم و ضروری میباشد که حتما باید به آن توجه کرد، زمانی که شما اقدا به تاسیس یک شرکت می کنید طی مدت زمان دو ماه پس از تاسیس فرصت دارید که نسبت به انجام پلمپ دفاتر شرکت خود اقدام نمایید. یکی دیگر از موضوعات قابل توجه در این زمینه توجه داشتن به پایان سال مالی و درج هزینه ها و تعیین نرخ تعرفه های تعیین درآمد در شرکت می باشد. در ادامه با جزئیات بیشتری درباره هزینه پلمپ دفاتر در سال 1400 صحبت میکنیم با ما همراه باشید.

هزینه پلمپ دفاتر

دفاتر پلمپ مالیاتی دفاتری هستند که هر ساله هر شرکت باید آن ها را تهیه کند و گزارشی از ریز درامد ها و هزینه های خود را بنویسد و به اداره مالیاتی بدهد. هر شرکت موظف است که هر ساله این کار را انجام دهد و در پایان سال مالی برای تحویل دادن آماده باشد؛ در صوتی که شرکتی فعالتی نداشته باشد نیز باید دفتر را گرفته و در پایان سفید و به منظور عدم فعالیت ارائه دهد.

دفاتر مالیاتی شامل دفتر روزنامه و کل میباشد که دفتر روزنامه برای لیست هزینه های روزانه و دفتر کل برای هزینه های فصلی میباشد. البته پیشنهاد ما به شما این است که این موضوع را حسابدار خود بسپارید تا در پایان سال دچار اشتباه نشوید.

جهت ثبت پلمپ دفاتر و اطلاع از قیمت ها شما میتوانید با کارشناسان ثبت شرکت پایتخت تماس بگیرید تا تمام راهنمایی های لازم را برای شما انجام دهند.

تلفن تماس: 88174757 – 22890428 – 77574670 – 33096480 – 55925729

هزینه پلمپ دفاتر 1400

مراحل تهیه پلمپ دفاتر چگونه است؟

برای تهیه پلمپ دفاتر در ابتدا شما باید به سامانه اداره ثبت شرکت ها وارد شوید و سپس مدارکه خواسته شده را تهیه و ارسال کنید. در این جا شما باید هزینه ای را بابت خدمات کارشناسی و پست پرداخت کنید. پس از آن با وارد کردن مشخصات شرکت و مالکین باید به صورت آنلاین اقدام به پرداخت هزینه دفاتر کنید. البته لازم ب ذکر است که هزینه دفاتر 50، 100 و 200 برگ با یکدیگر متفاوت است. پس از پرداخت هزینه به طور مجدد کارشناس حقوقی باید نسبت به پیگیری اقدام نماید تا دفتر به صاحب شرکت و یا شخصیت حقوقی برسد. بنابراین مجموه هزینه برای انجام این کار شامل: حق الثبت ، وجه پستی و حق الوکاله ثبت ایلیا میباشد که تمامی این هزینه متغیر هستند.

بیشتر بخوانید: مدارک و شرایط لازم جهت اخذ دفاتر پلمپ در سال جدید

اطلاع از هزینه های پلمپ در سال جدید

مدارک لازم جهت اخذ پلمپ دفاتر

  • ارائه آخرین تغیرات شرکت
  • ارائه فتوکپی شناسنامه و کارت ملی برابر اصل کلیه اعضای هیات مدیره و مدیرعامل در دفترخانه اسناد رسمی.
  • ارائه اسکن فایل روزنامه رسمی تاسیس شرکت
  • ارائه مهر شرکت
  • ارائه فایل اسکن شده روزنامه رسمی.
  • تکمیل فرم اینترنتی

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم شما را به خوبی با هزینه پلمپ دفاتر 1400 آشنا نماییم.

امتیاز دهی از راست به چپ است
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.